De meest gestelde vragen:

1.Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

2.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

3.Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?

4. Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?

5.Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?

6.Kan ik de bezorgtijd bepalen?

7.Hoe zit het met ruilen en retourneren?

8.Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

9.Heb ik garantie?

10.Hoe verzorg ik het haar?

 

Antwoorden:

1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Ideal
U betaalt via internetbankieren.

Sofortbanking/ Directbanking
U betaalt via Internetbankieren. Wordt voornamelijk gebruikt vanuit Duitsland, Belgie en Fankrijk.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,-

Bankcontant/mister cash
U kunt online betalen als u vanuit Belgie besteld.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,50,-

Mastercard
U betaalt met uw creditcard.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van€0,30 + 3% van de totale kosten

Visa
U betaalt met uw creditard.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van€0,30 + 3% van de totale kosten

Vooraf overmaken
U maakt het bedrag via een overschrijving over binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling.
Mocht deze na een week nog niet zijn betaald, zal de bestelling komen te vervallen.


Afterpay
U betaald achteraf.

2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Naar Nederland & Belgie:

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17 uur, zijn binnen 24-48 uur in huis (m.u.v. zondag en industriegebieden op zaterdag.)
Dit geldt alleen voor bestellingen die direct betaald zijn .
(Let op! Bestellingen geplaatst in het weekend worden maandag in behandeling genomen)

Bestellingen worden niet bezorgd op maandag. Wel worden er 2e pogingen gedaan op maandag, wanneer u op vrijdag of zaterdag bij de 1e poging de bestelling niet kon ontvangen. (Voor Belgie geldt: 2e pogingen worden op dinsdag gedaan.)
U ontvangt na 18 uur een track & trace, zodat u de bestelling kan volgen.

Als de bezorger u niet thuis treft, ontvangt u een briefje in de brievenbus. Hierop wordt aangegeven wanneer de bestelling opnieuw zal worden aangeboden. 
Mocht u bij de tweede poging alsnog niet thuis aanwezig zijn, zal het pakketje bij het postkantoor worden afgegeven.
 

To other countries:

We are dedicated to ship the products to our valuable customers by reliable, low-cost and fast delivery service we corporate with. The general deliver time and cost are listed as following. You may choose priority delivery by Postnl (Dutch Post) or express service by KDZ when you check out. Please keep in mind that in some circumstance, packages might arrive late. 

All packages we ship are trackable.

For PostNL shipments, you may track via the link  https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

CountryPriority by PostnlExpress by KDZ 
Working daysCostWorking daysCost
Netherlands1-2€ 3.95  
Belgium1-2€ 6.95  
Luxemburg1-2€ 9.00  
Germany2-3€ 6.951-2€ 15.00
France mainland2-3€ 13.00  
Austria3-4€ 11.001-2€ 19.00
Denmark mainland2-3€ 13.00  
Sweden  1-2€ 19.00
Finland  1-2€ 19.00
Italy3-6€ 15.001-2€ 19.00
Spain mainland  1-2€ 19.00
Portugal  1-2€ 19.00
Poland  1-2€ 19.00
Greece mainland  1-2€ 19.00
Slovenia  1-2€ 19.00
Bulgaria  1-2€ 19.00
Romania  1-2€ 19.00
Ireland  1-2€ 19.00
Estonia  2-3€ 19.00
Latvia  2-3€ 19.00
UK2-4€ 13.001-2€ 19.00
Switzerland  1-3€ 25.00



3 Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?
Ja, dit is mogelijk. U kunt per mail of telefonisch aangeven wanneer u op afspraak bij ons in de showroom langs wilt komen. Wij zullen dan een afspraak voor u inplannen. Alle producten in de showroom kunnen ook direct worden gekocht.

4 Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?
Zodra de voorraad van een bepaald product begint op te raken bestellen we dit direct bij de fabriek. Normaliter komen de producten altijd binnen 2 weken binnen. Wij doen ons uiterste best om alle kleuren en modellen op voorraad te houden. Echter kan het voorkomen dat de transport vertaagd is of dat de fabriek gesloten is vanwege vakantie. Hier kunnen wij dus niks aan doen.

5 Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?
Bij elk product in de webshop vindt u een foto van onze kleurenkaart. U kunt hierop gaan staan met de muis en deze openklikken. De beschrijvingen van de kleuren zijn slechts een indicatie.
Mocht het te onduidelijk zijn, kunt u een proefpakket bestellen. U ontvangt thuis losse strengen extensions zodat u de kleuren kunt zien.
U kunt ons ook een mail of Whatsapp sturen met een foto (gemaakt buiten in het daglicht) van uw haarkleur. WIj kunnen op die manier met u meekijken en een advies geven. (let op dit is slechts een indicatie).
Mocht dit vooralsnog onduidelijk zijn raden wij u aan om een afspraak voor in de showroom te maken, waar u alle producten kunt zien en kopen.

6 Kan ik de bezorgtijd bepalen?
Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgtijd.
Het is wel mogelijk om een pakket te versturen als ‘spoedlevering voor 10 uur '. 
Hier komen wel extra kosten bij en is alleen op werkdagen geldig.
U ontvangt na 6 uur een track & trace, zodat u de bestelling kunt volgen.

7 Hoe zit het met retourneren?
U kunt de gekochte goederen binnen 14 dagen retourneren, mits het in oorspronkelijke staat, intact en ongebruikt is MET originele bon of factuur.
Alle producten mogen uit de doorzichtige verpakking worden gehaald. De producten kunnen eenvoudig weer in de doorzichtige verpakking worden teruggeschoven en dichtgemaakt. 
De verzegeling (gouden bandjes/ doorzichtige tie wrap) om de bovenkant van de extensions mogen niet worden verbroken en het haar moet zich nog in intacte en originele staat bevinden.

Als u uw gehele bestelling wenst te retourneren zullen wij na ontvangst en controle het gehele aankoopbedrag terugstorten. Dit kan 3-5 werkdagen in beslag nemen. Als u een gedeelte van de bestelling terug stuurt ontvangt u na controle alleen het geld van de geretourneerde producten retour.

De producten mogen in dezelfde verpakking worden teruggestuurd met bijgesloten  Retourformulier.
U brengt het pakketje naar het postkantoor en verstuurt het naar ons adres. De retourkosten komen voor de rekening van de klant.
Wij raden u met klem aan het pakket aangetekend te retourneren. Dit wil zeggen met een track & trace code. Op die manier kunt u het pakketje volgen.
Mocht het pakketje niet aangetekend geretourneerd zijn en het gaat zoek, zijn wij niet aansprakelijk en kunnen wij verder niets voor u betekenen.

U ontvangt een bevestigingsmail als het pakket bij ons is aangekomen. Het bedrag van de producten worden binnen 3-5 werkdagen teruggestort. Let erop dat het verwerken van een retournering tot 2 weken tijd (14 dagen)in beslag kan nemen.

Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd.  Wij zullen u dan het haar terugsturen.


8 Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Contacteer ons binnen 8 dagen. Wanneer wij later bericht krijgen kunnen wij niets meer voor u betekenen.
Maak een foto van de gehele bestelling (in orginele staat) en stuur ons dit toe per e-mail. Als wij hebben bevestigd dat het inderdaad niet de juiste producten zijn kunt u op onze kosten de producten retour sturen. Wij zullen u daarna de juiste producten toesturen. Wij moeten altijd eerst de onjuiste producten retour otnvangen voor wij u de juiste weer toesturen.

U hoeft niets te betalen voor onze fout. Wij zullen onze uiterste best doen om onze fout zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Let op! U bent verplicht ons de verkeerd geleverde goederen binnen 8 dagen te retourneren.

Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd.  Wij zullen u dan het haar terugsturen.


9 Heb ik garantie?
Wij geven uitsluitend garantie op fabrieksfouten indien dit binnen 1 maand na aankoopdatum/ factuurdatum bij ons is bekendgemaakt. Wij moeten dan AL HET HAAR retour ontvangen. Dit wordt retour verstuurd naar fabriek die hier een beoordeling over maakt.
Het is lastig te bepalen hoe en op welke manier het haar is verzorgd. Sommige klachten zijn te wijten aan het verkeerd gebruiken van verzorgingsproducten of onjuiste verzorgingsproducten. Wanneer dat het geval is kunnen wij helaas niets voor u betekenen.
Informeer dus altijd goed hoe de extensions moeten worden verzorgd. Meer informatie kunt u hier vinden.
Onze extensions kunnen tegen kleuringen, echter net als met het eigen haar kan het verkeerd uitpakken. Het kan zelfs voorkomen dat de kleuringen niet pakken. Om die reden vervalt de garantie onmiddelijk wanneer de extensions zijn gekleurd (ook met zilvershampoo!). Hetzelfde geldt ook als de Wax of I-tip extensions in de bondings zijn geknipt.


10 Hoe verzorg ik het haar?
Bij het aanschaffen van onze extensions adviseren wij onze Take Care of Shea Moisture collectie. Verzorg en voedt het haar goed door de shampoo en conditioner te gebruiken. De lichte siliconenbasis in combinatie met diverse natuurlije vetten en oliën in deze verzorgingsproducten zorgen ervoor dat de extensions gevoed worden en de zachtheid behouden.

Kan het haar daarnaast altijd 's ochtends en 's avonds uit met een hairextensions borstel. Deze borstel is speciaal gemaakt zodat het haar goed, ongeacht welk systeem u heeft, kan worden uitgekamd.
Voornamelijk in de zomer en winter kunnen de meeste klachten ontstaan oa. door warmte, kou, chloorwater etc.
Lees hier meer over de verzorging.
 

© 2013 - 2018 Alleen Haar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.