De meest gestelde vragen:
1.Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
2.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
3.Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?
4. Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?
5.Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?
6.Kan ik de bezorgtijd bepalen?
7.Hoe zit het met verzending en retourneren?
8.Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Antwoorden:
1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Ideal
U betaalt via internetbankieren.
Sofortbanking/ Directbanking
U betaalt via Internetbankieren. Wordt voornamelijk gebruikt vanuit Duitsland, Belgie en Fankrijk.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,-
Bankcontant/mister cash
U kunt online betalen als u vanuit Belgie besteld.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,50,-
Mastercard
U betaalt met uw creditcard.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €0,30 + 3% van de totale kosten
Visa
U betaalt met uw creditard.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €0,30 + 3% van de totale kosten
Vooraf overmaken
U maakt het bedrag via een overschrijving over binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling.
Mocht deze na een week nog niet zijn betaald, zal de bestelling komen te vervallen.
Afterpay
U betaald achteraf.
Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,25+ 3% van de totale kosten
2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Naar Nederland & Belgie:
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17 uur, zijn binnen 24-48 uur in huis (m.u.v. zondag en industriegebieden op zaterdag.)
Dit geldt alleen voor bestellingen die direct betaald zijn .
(Let op! Bestellingen geplaatst in het weekend worden maandag in behandeling genomen)
Bestellingen worden niet bezorgd op maandag. Wel worden er 2e pogingen gedaan op maandag, wanneer u op vrijdag of zaterdag bij de 1e poging de bestelling niet kon ontvangen. (Voor Belgie geldt: 2e pogingen worden op dinsdag gedaan.)
U ontvangt na 18 uur een track & trace, zodat u de bestelling kan volgen.
Als de bezorger u niet thuis treft, ontvangt u een briefje in de brievenbus. Hierop wordt aangegeven wanneer de bestelling opnieuw zal worden aangeboden.
Mocht u bij de tweede poging alsnog niet thuis aanwezig zijn, zal het pakketje bij het postkantoor worden afgegeven.
To other countries:
We are dedicated to ship the products to our valuable customers by reliable, low-cost and fast delivery service we corporate with. The general deliver time and cost are listed as following. You may choose priority delivery by Postnl (Dutch Post) or express service by KDZ when you check out. Please keep in mind that in some circumstance, packages might arrive late.
All packages we ship are trackable.
For PostNL shipments, you may track via the link https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken
Country | Priority by Postnl | Express by KDZ | ||
Working days | Cost | Working days | Cost | |
Netherlands | 1-2 | € 3.95 | ||
Belgium | 1-2 | € 6.95 | ||
Luxemburg | 1-2 | € 9.00 | ||
Germany | 2-3 | € 6.95 | 1-2 | € 15.00 |
France mainland | 2-3 | € 13.00 | ||
Austria | 3-4 | € 11.00 | 1-2 | € 19.00 |
Denmark mainland | 2-3 | € 13.00 | ||
Sweden | 1-2 | € 19.00 | ||
Finland | 1-2 | € 19.00 | ||
Italy | 3-6 | € 15.00 | 1-2 | € 19.00 |
Spain mainland | 1-2 | € 19.00 | ||
Portugal | 1-2 | € 19.00 | ||
Poland | 1-2 | € 19.00 | ||
Greece mainland | 1-2 | € 19.00 | ||
Slovenia | 1-2 | € 19.00 | ||
Bulgaria | 1-2 | € 19.00 | ||
Romania | 1-2 | € 19.00 | ||
Ireland | 1-2 | € 19.00 | ||
Estonia | 2-3 | € 19.00 | ||
Latvia | 2-3 | € 19.00 | ||
UK | 2-4 | € 13.00 | 1-2 | € 19.00 |
Switzerland | 1-3 | € 25.00 |
3 Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?
Ja, dit is mogelijk. U kunt per mail of telefonisch aangeven wanneer u op afspraak bij ons in de showroom langs wilt komen. Wij zullen dan een afspraak voor u inplannen. Alle producten in de showroom kunnen ook direct worden gekocht.
4 Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?
Zodra de voorraad van een bepaald product begint op te raken bestellen we dit direct bij de fabriek. Normaliter komen de producten altijd binnen 2 weken binnen. Wij doen ons uiterste best om alle kleuren en modellen op voorraad te houden. Echter kan het voorkomen dat de transport vertaagd is of dat de fabriek gesloten is vanwege vakantie. Hier kunnen wij dus niks aan doen.
5 Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?
Bij elk product in de webshop vindt u een foto van onze kleurenkaart. De beschrijvingen van de kleuren zijn slechts een indicatie.
Mocht het te onduidelijk zijn, kunt u een proefpakket bestellen. U ontvangt thuis losse strengen extensions zodat u de kleuren kunt zien.
U kunt ons ook een mail of Whatsapp sturen met een foto (gemaakt buiten in het daglicht) van uw haarkleur. WIj kunnen op die manier met u meekijken en een advies geven. (let op dit is slechts een indicatie).
Mocht dit vooralsnog onduidelijk zijn raden wij u aan om een afspraak voor in de showroom te maken, waar u alle producten kunt zien en kopen.
6 Kan ik de bezorgtijd bepalen?
Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgtijd.
Het is wel mogelijk om een pakket te versturen als ‘spoedlevering voor 10 uur '.
Hier komen wel extra kosten bij en is alleen op werkdagen geldig.
U ontvangt na 6 uur een track & trace, zodat u de bestelling kunt volgen.
7 Hoe zit het met verzending en retourneren?
Bestellingen op werkdagen voor 17:00 uur geplaatst worden dezelfde dag verzonden.
Vaak is uw bestelling de volgende werkdag en zaterdag geleverd. De levertijd is normaliter 24 uur, met uitloop 48 uur.
De verzendkosten zijn gratis onder de €50,- bij verzending binnen NL en gratis boven de €80,- bij verzending naar BE. Anders zijn deze kosten €3.95 bij verzending bij binnen NL en €6.95,- bij verzending naar BE.
U kunt de gekochte goederen binnen 14 dagen retourneren, mits het in oorspronkelijke staat, intact en ongebruikt is MET originele bon of factuur.
Alle producten mogen uit de doorzichtige verpakking worden gehaald. De producten kunnen eenvoudig weer in de doorzichtige verpakking worden teruggeschoven en dichtgemaakt.
De verzegeling (gouden bandjes/ doorzichtige tie wrap) om de bovenkant van de extensions mogen niet worden verbroken en het haar moet zich nog in intacte en originele staat (met beschermzak en intacte verpakking met kaartjes)bevinden.
Voor cosmetica geldt dat deze NIET gebruikt mogen zijn.
Als u uw gehele bestelling wenst te retourneren zullen wij na ontvangst en controle het gehele aankoopbedrag terugstorten. Dit kan 3-5 werkdagen in beslag nemen. Als u een gedeelte van de bestelling terug stuurt ontvangt u na controle alleen het geld van de geretourneerde producten retour.
De producten mogen in dezelfde verpakking worden teruggestuurd met bijgesloten Retourformulier.
U brengt het pakketje naar het postkantoor en verstuurt het naar ons adres. De retourkosten komen voor de rekening van de klant. Wij raden u met klem aan het pakket aangetekend te retourneren. Dit wil zeggen met een track & trace code. Op die manier kunt u het pakketje volgen. Mocht het pakketje niet aangetekend geretourneerd zijn en het gaat zoek, zijn wij niet aansprakelijk en kunnen wij verder niets voor u betekenen.
U ontvangt een bevestigingsmail als het pakket bij ons is aangekomen. Het bedrag van de producten worden binnen 3-5 werkdagen teruggestort. Let erop dat het verwerken van een retournering tot 2 weken tijd (14 dagen)in beslag kan nemen.
Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd. Wij zullen u dan het haar terugsturen. Weigert u dit pakket of stuurt u het terug? Dan zijn allebei bijkomende kosten, ook voor het opnieuw terugzenden voor rekening van de klant!
8 Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Contacteer ons binnen 8 dagen. Wanneer wij later bericht krijgen kunnen wij niets meer voor u betekenen.
Maak een foto van de gehele bestelling (in orginele staat) en stuur ons dit toe per e-mail. Als wij hebben bevestigd dat het inderdaad niet de juiste producten zijn kunt u op onze kosten de producten retour sturen. Wij zullen u daarna de juiste producten toesturen. Wij moeten altijd eerst de onjuiste producten retour otnvangen voor wij u de juiste weer toesturen.
U hoeft niets te betalen voor onze fout. Wij zullen onze uiterste best doen om onze fout zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Let op! U bent verplicht ons de verkeerd geleverde goederen binnen 8 dagen te retourneren.
Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd. Wij zullen u dan het haar terugsturen.
9 Heb ik garantie?
Wij geven géén garantie op ons haar. Wij geven u alleen de garantie dat wij 100% human hair verkopen.
De reden hiervan is dat het een menselijk product is en hier geen standaard garantie op te geven is. Daarnaast is het lastig te bepalen hoe en op welke manier het haar is verzorgd. Vaak zijn klachten te wijten aan het verkeerd gebruiken van verzorgingsproducten of onjuiste verzorgingsproducten. Informeer dus altijd goed hoe de extensions moeten worden verzorgd.
We adviseren in ieder geval de juiste verzorging te gebruiken (bijvoorbeeld Take Care), de bondings niet korter te knippen bij Wax en Microring extensions, het haar niet te bleken en gelieve het haar niet te verven. Indien u besluit te verven het liefst van licht naar donker en niet andersom. Onze extensions kunnen tegen kleuringen, echter net als met het eigen haar kan het verkeerd uitpakken. Het kan zelfs voorkomen dat de kleuringen niet pakken.
Zo min mogelijk te stijlen, krullen en föhnen om te kwaliteit te behouden.
10 Hoe verzorg ik het haar?
Anders dan met het eigen haar hebben extensions altijd een lichte siliconenbasis nodig. Ze kunnen namelijk niet meer worden gevoedt via het hoofd.
Bij het aanschaffen van onze extensions adviseren wij onze Take Care of Shea Moisture collectie. Verzorg en voedt het haar goed door de shampoo en conditioner te gebruiken. Andere verzorgingsproducten zoals masker of serum zulen ervoor zorgen dat het haar nog beter wordt verzorgd. De lichte siliconenbasis in combinatie met diverse natuurlije vetten en oliën in deze verzorgingsproducten zorgen ervoor dat de extensions gevoed worden en de zachtheid behouden.
Kan het haar daarnaast altijd 's ochtends en 's avonds uit met een hairextensions borstel. Deze borstel is speciaal gemaakt zodat het haar goed, ongeacht welk systeem u heeft, kan worden uitgekamd.
Voornamelijk in de zomer en winter kunnen de meeste klachten ontstaan oa. door warmte, kou, chloorwater etc.
Lees hier meer over de verzorging.